Olen pitkään yrittänyt löytää sopivaa blogia itselleni, jotta voisin kirjoittaa ihan mistä aiheesta vaan. Nyt olen tainut löytää sen. Tiedä sitten, kirjoitanko enää tänne tämän kirjoituksen jälkeen, saapa nähdä.

Kuka olen? Olen Vaasassa asuva nuori opiskelija. Käyn Vaasan Ammattiopistoa, koulutuksenaan tietojenkäsittelyn peruastutkinto, joka tunnetaan nimellä myös Datanomi. Vuositasoa käyn kolmatta ja viimeistä vuotta. Sen jälkeen minulla ei sitten ole mitään hajua, mitä teen sen jälkeen.

Harratuksiani mm. Tietokoneet, elokuvat, piirtäminen ja liikunnaillisena harrastuksena pyöräily, joten en voi väittää itseäni ainakaan 100% no-lifeksi. Jos kiinnostuksen kohteista haluat tietää, tulet pettymään. Kiinnostuksen kohteisiini lukeutuvat esimerkiksi nettisivut, ohjelmointi, Linux-asiat yleensäkin, tee ja politiikka. Monta muutakin kiinnostuksen kohteita tietenkin on, mutta siitä tulisi aika pitkä lista.

Jos jotakuta kiinnostaa, siitä vaan, mitä aikanaan tulen kirjoittamaan tänne.